Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΦΟΒΕΡΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!

Ο ΠΑΠΑΣ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙ...ΚΑΙ...

Οι Χριστιανοί είναι πολλοί στην Ιταλία.
Δεν αντέχει άλλο ο πάπας θέλει να τους διώξει.
Σκέφτεται, σκέφτεται, και τελικά βρίσκει τον κατάλληλο τρόπο.
Προτείνει στους Χριστιανούς έναν αγώνα θρησκευτικών γνώσεων.
Αν νικήσει ο πάπας, οι Χριστιανοί θα φύγουν από την Ιταλία, αλλά, αν νικήσει ....

ο εκπρόσωπος των Χριστιανών, οι Χριστιανοί θα μπορέσουν να μείνουν.
Τελικά, οι Χριστιανοί , διαλέγουν τον εκπρόσωπό τους, έναν Μωυσή.
Ο Μωυσής, προτείνει στον πάπα, για να γίνει πιο συναρπαστικός ο αγώνας, να προστεθεί ένας ακόμα
όρος:
Να μην μιλήσουν. Μόνο με νοήματα. Ο πάπας δέχεται. Κάθονται λοιπόν όρθιοι ( αντίφαση! ) ο πάπας απέναντι στον Μωυσή, τον εκπρόσωπο των Χριστιανών, και για ένα λεπτό είναι αμίλητοι. Ξαφνικά, ο πάπας σηκώνει τρία από τα δάχτυλά του.
Ο Χριστιανός σε απάντηση σηκώνει ένα. Μετά, ο πάπας κουνάει το χέρι του γύρω από το κεφάλι του.
Ο Χριστιανός σαν απάντηση σηκώνει ένα απ΄ τα δάχτυλά του και δείχνει το έδαφος.
Στην επόμενη κίνηση, ο πάπας παίρνει ψωμί και κρασί.
Ο Χριστιανός, σαν απάντηση, παίρνει και του δείχνει ένα μήλο.
- Τα παρατάω, λέει ο πάπας. Οι Χριστιανοί μπορούν να μείνουν. Αυτός ο άνθρωπος ( δηλαδή ο εκπρόσωπός τους ) είναι φοβερός, εξηγεί στους δικούς του. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να τον νικήσω.
- Δηλαδή, τι συνέβη, του λένε οι δικοί του.
- Πρώτα εγώ σήκωσα τρία δάχτυλα, εννοώντας την Αγία Τριάδα. Αυτός σήκωσε ένα δάχτυλο, εννοώντας ότι ένας είναι ο Αληθινός Θεός ( όλοι είναι το ίδιο πρόσωπο ). Μετά κούνησα το χέρι μου γύρω από το κεφάλι μου, εννοώντας ότι ο Θεός βρίσκεται γύρω μας. Αυτός μου έδειξε το έδαφος, εννοώντας ότι ο Θεός βρίσκεται εδώ ακριβώς που βρισκόμαστε. Στο τέλος, πήρα ψωμί και κρασί,
για να του θυμίσω τη Θεία Λειτουργία, ενώ εκείνος πήρε ένα μήλο, για να μου θυμίσει την τρομερή αμαρτία του Αδάμ και της Εύας. Σας λέω, ήταν φοβερός, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.
Εν τω μεταξύ, πηγαίνει και οΧριστιανός στους δικούς, που τον ρωτήσανε κι αυτοί τι έγινε.
Έτσι, λοιπόν, αυτός άρχισε να τους λέει:
- Πρώτα αυτός σήκωσε τρία δάχτυλα, εννοώντας ότι οι Χριστιανοί , ( εμείς δηλαδή ), έχουμε τρεις μέρες να φύγουμε από την Ιταλία. Εγώ σήκωσα ένα δάχτυλο, εννοώντας ότι ούτε ένας Χριστιανός δεν θα έφευγε. Μετά, κούνησε το χέρι του γύρω απ΄ οτο κεφάλι του, εννοώντας ότι οι Χριστιανοί θα φύγουν από όλη την Ιταλία. Εγώ, δείχνοντας το έδαφος, του είπα ότι θα μείνουμε εδώ ακριβώς που βρισκόμαστε.
- Και μετά, τι συνέβη, ρώτησε ένα παιδάκι.
- Δεν ξέρω, απαντάει. Μετά έβγαλε κάτι να φάει, και το ίδιο έκανα και εγώ.....

ΠΗΓΗ: i-diadromi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου